Peja: Ja, och man undrar väl så smått hur länge Modos styrelse kan ha honom kvar. Hur länge räcker förtroendet med den här säsongen? Väldigt mycket känslan #elefantenirummet där....
Rip Kirby: Modos sportchef har ju stått för en kavalkad av felbeslut sedan laget gick upp. Tyckte han var fenomenal i HA men tydligt att han hörde hemma där och inte i SHL. Spännande att se om det blir samma sak för Georgsson om/när han blir sportchef i SHL.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.