Smokey: Det var det finaste jag hört sedan jag konfirmerades.
Survivalkit, överlevnadsläger, ta fram vildmannen i dig. Här pratar vi om kamp där den starkaste överlever. Under år av motgångar så kämpar vi ändå. De må håna och spotta på oss men vi vet alltid vart vi har hjärtat. Legenderna lever vidare. Jag ska aldrig vända klubben ryggen. Endast riktiga hårdingar skriver på denna tråd.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Survivalkit, överlevnadsläger, ta fram vildmannen i dig. Här pratar vi om kamp där den starkaste överlever. Under år av motgångar så kämpar vi ändå. De må håna och spotta på oss men vi vet alltid vart vi har hjärtat. Legenderna lever vidare.
Jag ska aldrig vända klubben ryggen. Endast riktiga hårdingar skriver på denna tråd.