1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 27768

Sv: En tråd bara för riktiga hårdingar
Visst är det tufft att hålla på Timrå i motgång och samtidigt bombarderas med den provinsiella chauvinism som råder, när det går bättre för laget på orten. Det är tur att det finns annat än hockey i livet (jo det är så, trots allt) . Jag har kört med föträngningsmetoden ibland och den funkar så länge det går riktigt dåligt, men sen smyger det in sig nåt litet hopp och då är det kört igen . Det också tur att GB finns . När man ser engagemanget och stödet, så inser man att det finns hopp.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer