1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777104

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
{10774}:

Nej det är inte alls konstigt med tanke på hur vi spelar. För två säsonger sedan har du ett exempel på hur man spelar mot LHC och har JJ i kassen och ändå vinner varje match. Ta lärdom från det istället för att skylla på målvakten. Juel hade släppt in lika många puckar.

"Men LHC är ju kassa, denna match ska vi vinna med 10-0"

Så verkar våra forwards tänka, samtidigt som de går bort sig i försvarsspelet. Rent bedrövligt spel och vi går i LHCs fälla hela tiden.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Labban: Om du råkar vara JJ’s morsa så vill jag bara förtydliga. JJ är INTE en dålig målvakt men JJ ska INTE stå mot LHC.

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Labban: Är det du, Huge?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.