1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777205

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Peacedog: perfekt då.

Timrå visar inget hetare engagemang än han ändå ju så det är ju bra då.

Peta med långa klubbor och passa på skridskor…

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Söderöver: Inte ofta man slutar titta men den här gången blev det så, jag blev så deppad av spelet..:(

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Undrar lite hur det blev Oliver som fick ta intervjun i paus? Tyckte TV4 att det var mer intressant att fråga en pojkspoling med noll mediaträning om matchen än t. ex Lander, Dahlen eller annan mer rutinerad?
Eller var det så att dom hade önskemål på de spelarna men fick nöja sig?

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Dåligt målvaktsspel, dåligt försvarsspel och dålig effektivitet framåt!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.