1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614844 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2777232

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
vonDöbeln: Vi blir för långa mellan lagdelarna. Kommer inte in samlat i anfallszon dåliga uppspel/passningar m.m

LHC däremot skoningslösa deras transatlantiska legok ektar skjuter på allt och får in det mesta.

Saknar kampen idag också. LHC vinner alla dueller och spelar smartare. Känns tingt

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Ja herregut....hövve fall i SYDKRAFT ikväll...
LHC pissa på oss...
Tur att dä ä ny match I Väcksjö på torsda..
Då ta mann båten dit å då jävla bli dä vinst!!
Vi kanske vinn sista perenn ikväll??
TÖM Å GLÖM IKVÄLL 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.