Inlägg: 2777232
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköping HC 2024-11-26
Ja herregut....hövve fall i SYDKRAFT ikväll...
LHC pissa på oss...
Tur att dä ä ny match I Väcksjö på torsda..
Då ta mann båten dit å då jävla bli dä vinst!!
Vi kanske vinn sista perenn ikväll??
TÖM Å GLÖM IKVÄLL 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LHC pissa på oss...
Tur att dä ä ny match I Väcksjö på torsda..
Då ta mann båten dit å då jävla bli dä vinst!!
Vi kanske vinn sista perenn ikväll??
TÖM Å GLÖM IKVÄLL 🥳🥳🥳
HALLELUJA 🙏🙏🙏
LHC däremot skoningslösa deras transatlantiska legok ektar skjuter på allt och får in det mesta.
Saknar kampen idag också. LHC vinner alla dueller och spelar smartare. Känns tingt