1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614774 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2778155

Sv: Apropå nånting...
Synct: RÖTTERNA BLIR STARKA NÄR DET BLÅSER !
Hoppas vi kan få avstängning upphävd på något vis.
Fullständig katastrof.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Ja i detta falll är det verkligen hårt att stänga av dessa individer från hockey i 2 år.

Jag är verkligen inte för uppstyrda slagsmål i ett grustag ute i skogen nånstans. Inte våld överhuvudtaget givetvis.

Men gör om och gör rätt i detta fall när vissa uppenbarligen inte ens varit med i slagsmålet.

Vår läktarkultur kommer vara helt utdöd i snar framtid annars. Stämningen på västra stå kommer vara ett minne blott.

Det är ju inte klubben i detta fall som stängt av. Utan Polisen/Svenska hockeyligan.

Slipsnissarna som vill förbjuda flaggor etc.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.