+ 5
Inlägg: 2778155
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Ja i detta falll är det verkligen hårt att stänga av dessa individer från hockey i 2 år.
Jag är verkligen inte för uppstyrda slagsmål i ett grustag ute i skogen nånstans. Inte våld överhuvudtaget givetvis.
Men gör om och gör rätt i detta fall när vissa uppenbarligen inte ens varit med i slagsmålet.
Vår läktarkultur kommer vara helt utdöd i snar framtid annars. Stämningen på västra stå kommer vara ett minne blott.
Det är ju inte klubben i detta fall som stängt av. Utan Polisen/Svenska hockeyligan.
Slipsnissarna som vill förbjuda flaggor etc.
Jag är verkligen inte för uppstyrda slagsmål i ett grustag ute i skogen nånstans. Inte våld överhuvudtaget givetvis.
Men gör om och gör rätt i detta fall när vissa uppenbarligen inte ens varit med i slagsmålet.
Vår läktarkultur kommer vara helt utdöd i snar framtid annars. Stämningen på västra stå kommer vara ett minne blott.
Det är ju inte klubben i detta fall som stängt av. Utan Polisen/Svenska hockeyligan.
Slipsnissarna som vill förbjuda flaggor etc.
+ 4
Hoppas vi kan få avstängning upphävd på något vis.
Fullständig katastrof.