+ 4
Inlägg: 2778203
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
{469}: Ja det är väl ungefär det jag konstaterar. Vi är dock långt ifrån ensamma om sånt här i supporter-Sverige, att drabbas så här
+ 1
Jag tror dessvärre du får ställa in dig på beiget och avslaget engagemang på Västra stå framöver.
Avsolut kan man inte bete sig hur som helst. Men det kommer också märkas på stämningen framöver att de saknas.