Rip Kirby: Jag ber om ursäkt för detta. Tanken var att prova i stängd miljö om kopplingen till Youtube fungerar på ett bra sätt för att kunna bjuda på en liverapport nere i Växjö ikväll innan matchen
Niklas Edin: Det förklarar saken. No harm done. Tack ändå för förklaringen.
Btw, fortsätt med era helt excellenta matchavsnitt. Nästan oavsett hur matcherna slutar går man och hör mantrat för egen del: "go after the first goal and bring the energy", "thinking-cap on", "D", "compete-level", "over there", "defend, defend, defend!"
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.