1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2779928

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Rip Kirby: jag har länge varit tveksam till Karlin och hans filosofi med "frivilliga" träningar och en hockey som går ut på att göra mer mål än motståndarna, oavsett hur många man släpper in! Sedan tycker jag att han utstrålar riktigt låg energi. Jämför med Jokinen!

Svarskommentarer

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Tom Topp: Det där med frivillig träning kör många tränare, särskilt dagen efter match när kropparna är olika fräscha. Kan vara på is eller gym. Tycker en del saker blir uppförstorade, vissa HV-fans verkar tro att det är en jättegrej att Blomqvist blåser av träningar och skäller ibland, även det är helt normalt.

Sv: Växjö Lakers HC - Timrå IK 2024-11-28
Tom Topp: Jag är ganska tjock (not) men är man lite överviktig så har man inte så mycket ork o energi… det blir mycket pust, stön o stånk.
Tänkte på Karlin…

F.ö så ljög jag nu.,. om min egen övervikt.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.