1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614809 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2780912

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
Dubbeld: Ja jag minns diskussionen med Patrick Polly där han tidigt förespråkade Lander i en 3:e kedja.
Jag var väl lite mer skeptisk då vill jag minnas och höll väl inte riktigt med just då.

Men har ändrat mig där. Upp med Emil.P och mer med Lander. Där vår kapten kan fokusera mer på det defensiva och boxplay etc. Vår 3:e kedja kommer ju kunna stänka in ett par poäng med givetvis.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
{469}: Det man vet på förhand mot Modo är ju att de inte gillar när motståndarna tacklas.
Varför kan inte Timrå göra det just idag?
Nä, vi är inte där mentalt och Olli hockeyn försvann för ett bra tag sen.
Känns som att laget famlar runt hur man ska spela.
Sen passningarna, uppspel, inspel…..
Katastrof.
Kollat på Brynäs matcher, där passningarna sitter som limmade.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.