1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614860 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 27811

Sv: Trender och formkurvor...
Pallekuling: Jag tror inte de andra lagen är så mycke bättre. Tyvärr är det TIK's formkurva som pekar nedåt. De första matcherna var riktigt bra med topp mot DIF. Undan för undan försvann det frejdiga spelet (ursäkta att jag tjatar) där AIK-matchen så här efteråt var nån slags vändpunkt. Då kanske TIK insåg att grisspel lönar sig och blev betänksamma(?), kanske skall vi inte ligga på så in i helvete då grislagen ändå vinner på straffar.

Det enda lag som varit riktigt bra i ishallen iår är Färjestad, då var TIK riktigt över, de andra förlusterna har kommit mot grisspel.

Men vid alla gudar får inte TIK hemfalla åt grisspel själva, då är det bättre att hamna i kvalserien.

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer