1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614802 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2781483

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
{469}: Varför skulle Timrå vara ett krislag överhuvudtaget? Det är väl bra att ligga sexa i tabellen, om ni slutar sexa och kommer fräscha till slutspelet så blir ni en farlig outsider där.

Med tanke på omständigheterna kan man gissa att den senaste tidens nyförvärv kommer bli bättre och bättre.

Svarskommentarer

Sv: Modo Hockey - Timrå IK 2024-11-30
Peja: Håller med dig, vunnit senaste 6/8 och har 5 poäng ned till plats 7. Idag förlorar vi mot ett Modo som slåss för att få spela kvar i SHL i ett derby, vilket suger men det är sånt som händer. Fråga er själva om ni hade tagit detta utgångsläge i augusti?

Krisstämplandet känns lite överdrivet.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.