För det första; aldrig att Timrå vänder det här. Ett skott på mål efter 14 minuter, en målvakt som tappat två snabba och virrigt försvarsspel. Dessutom hänger man i sarghörnen så fort man är i offensiv zon.
För det andra; forwardssidan är nog överskattad av den stora majoriteten av tyckare, tänkare och vanligt folk. Än så länge - på två säsonger - har den inte levererat utifrån epitetet "topp i SHL".
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
För det första; aldrig att Timrå vänder det här. Ett skott på mål efter 14 minuter, en målvakt som tappat två snabba och virrigt försvarsspel. Dessutom hänger man i sarghörnen så fort man är i offensiv zon.
För det andra; forwardssidan är nog överskattad av den stora majoriteten av tyckare, tänkare och vanligt folk. Än så länge - på två säsonger - har den inte levererat utifrån epitetet "topp i SHL".