Modano: Jo men precis. Som jag också skrivit innan. I en bra byggs backsida så är Didde och Svensson absolut bra defensiv stomme att bygga på. Men sen räcker det där med renodlade defensiva backar.
Problemet blir att försöka lösa Erixons kontrakt till nästa säsong. Sen hejdå till Eronen.
Det hade ju gått att göra rätt mysiga förändringar med att frigöra Erixons och Eronens kontrakt..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
I en bra byggs backsida så är Didde och Svensson absolut bra defensiv stomme att bygga på. Men sen räcker det där med renodlade defensiva backar.
Problemet blir att försöka lösa Erixons kontrakt till nästa säsong. Sen hejdå till Eronen.
Det hade ju gått att göra rätt mysiga förändringar med att frigöra Erixons och Eronens kontrakt..