Linkovich: Som sagt. För hans lön så behöver vi värva en offensiv dynamo till nästa säsong. Det händer alldeles för lite offensivt från hans klubba. Min kritik ligger absolut inte i det defensiva. Men han har fått en del spel i PP etc, men alldeles för långsam på offensiv blå och svårt aty få igenom skotten.
Lite skillnad hos Brynäs. Där hade alla backar gjort minst ett mål.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer