+ 9
Inlägg: 2784006
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
Jugge: kanske borde vara mål men den vi fick bortdömt när hållander snuddar lhc målis klubba utan för målområde samt straffen vi skulle haft mot er idag har ja svårt att känna sympati man är bara glad att de nånsin jämnar ut sig lite .
men brynäs va bra idag x efter full tid var nog rättvist
men brynäs va bra idag x efter full tid var nog rättvist
+ 2
Så dåliga som Brynäs såg ut i 2:a har dom nog inte gjort på hela säsongen och det var nog er förtjänst.
Sen visar ju Brynäs varför man är ligans starkaste lag i 3:e perioden och vänder tillbaka. Men Antons andra mål alltså, oavsett vilket lag man håller på, det där måste vara mål i svensk hockey. Vill vi inte ha mål eller? Vad f-n tycker zebrorna att Lindblom ska göra?..
Nåväl, nu kom förlusten. Jag misstänker att Modo kommer få lida för det på lördag.