1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614780 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2784218

Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2024-12-05
sargad: Precis så, några 90% bland Brynäs supportrar som har hybris är det definitivt inte. Dom allra flesta är nog ganska sansade efter de senaste årens ökenvandring. Sen finns det en del som ser allt i svart eller vitt, som hos alla lag.

Antingen är man bäst och överlägsna eller totalt toksämst och avgå alla. Ingenting däremellan. Brynäs gjorde en av säsongens sämsta matcher igår och en del av det kan nog tillskrivas Timrå. Starkt av er att vända efter mardrömsöppningen, det tyder på bra lagmoral. Många lag som får hängskalle efter sådan öppning.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.