Isbjörnen2: Tragisk utveckling i SHL förövrigt. Solklar interference där Luleåspelaren stänger vägen och tacklar in vår spelare i Juel. Allt för ofta det är sån screening som tillåts både offensivt och defensivt. Det kommer ta bort liret helt snart.
Annars vår period som sagt. Hoppas spelarna förstår att det är det här fysiska spelet som ledde oss till vårat "dominanta" spel vi hade på hemmais i inledningen av säsongen. Helt klart en stor anledning att vi varit det bättre laget den första perioden. Vi möter upp deras fysiska spelm ändå från första till sista kedjan.
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Allt för ofta det är sån screening som tillåts både offensivt och defensivt. Det kommer ta bort liret helt snart.
Annars vår period som sagt. Hoppas spelarna förstår att det är det här fysiska spelet som ledde oss till vårat "dominanta" spel vi hade på hemmais i inledningen av säsongen. Helt klart en stor anledning att vi varit det bättre laget den första perioden. Vi möter upp deras fysiska spelm ändå från första till sista kedjan.