1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614828 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2785630

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
Vargher85: Vi kniper minst en match mot LHC denna säsong. Känner mig säker på det. 👍

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
{469}: Vi får en skapligt viktig match i "omstarten" före jul då vi möter Skellefteå borta. Ett SAIK som börjat hitta rätt i spelet på allvar och som också spöar Färjestad borta iväll med klara siffror. Det skiljer fem pinnar i nuläget. Det kan vara så lite som två, men det kan också vara hela åtta points som skiljer lagen åt inför juel.

Sv: Timrå IK - Luleå HF 2024-12-07
{469}: Lilla farbrorn tror att de kommer att bli jääävligt spännande framöver! Har lite inside information från omklädningsrummet så trevligt o bra stämning har de inte varit på flera år där inne enl min källa alla e så taggade så dom studsar o peppar alla lagkamrater till stordåd o de såg vi en liten del av ikväll!!🇺🇿🤣

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.