Söderöver: Det är självklart inte endast de avstängda som saknas utan det är rätt tydligt att rv antingen bojkottar genom att endast vara på plats eller bojkottar helt. Det är några som tar ledartröjan även nu, åtminstone sist jag var på plats, men de känns inte alls lika varma i kläderna i de rollerna. Jag tror dock att det kommer repa sig vad säsongen lider, åtminstone om vår bästa tid ligger framför oss.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jonte, you got a mission!