Inlägg: 2787798
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Det står i AB + artikel att Timrå ansluter till dragkampen.
Vilken dragkamp? Någon?
Vilken dragkamp? Någon?
Att vara på isen när man får ett numerärt underläge mot sig i ett motståndaranfall behöver nödvändigtvis inte bero på misstag av alla spelare.
För att komma fram till en eller flera syndabockar vid sådana tillfällen måste en helhetsbild tas med i beräkning för att statistiken ska vara rättvisande per individ då.
F.d. SCB-anställd ;-)