Timrå Isstadion: Säkert nyttig. Men hoppas innerligt inte att Westfeldt är tänkt till nån topp 2 roll..
Inlägg: 2788817
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Westfält är bra. Man ska komma ihåg att han har lirat tredje och fjärdelinan i Färjestad med lite mindre speltid än de i första och andra och ändå varit bra framåt. Såklart vore han en förstärkning på centersidan.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{469}: Så Leksand borta på annandagen. Förlust och de är bara 5p bakom oss och vi kan vara 7a. Så jämnt är det i serien. Å andra sidan har vi bara 3p upp till tredjeplatsen och vi möter Örebro efter Leksand som i skrivande stund ligger 1p före oss på 5:e plats. Många viktiga matcher framöver.
Synd att det är så många uppehåll då vi sällan spelar bra direkt efter utan behöver en startsträcka för att komma igång.
Synd att det är så många uppehåll då vi sällan spelar bra direkt efter utan behöver en startsträcka för att komma igång.
+ 3