{469}: Så Leksand borta på annandagen. Förlust och de är bara 5p bakom oss och vi kan vara 7a. Så jämnt är det i serien. Å andra sidan har vi bara 3p upp till tredjeplatsen och vi möter Örebro efter Leksand som i skrivande stund ligger 1p före oss på 5:e plats. Många viktiga matcher framöver.
Synd att det är så många uppehåll då vi sällan spelar bra direkt efter utan behöver en startsträcka för att komma igång.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Synd att det är så många uppehåll då vi sällan spelar bra direkt efter utan behöver en startsträcka för att komma igång.