Äntlischen komm mann inn 🍾🍻👌🥳 Jävlas strul här i GBn ida!! Ja ja lyssna på Lönnå på Grammofon å häng i hemmabaren!! Känslan sä att vi VINN ikväll uträknade som fan!! Nu sminka vi till Brünass i Gavlerinken somm fan!! Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳 Alla för en ALLA för en 💪💪💪 HÄNG SJÖDDAN I TAKE 😊 VI HÄNG BRÜNASS IKVÄLL 👊👊👊 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jävlas strul här i GBn ida!!
Ja ja lyssna på Lönnå på Grammofon å häng i hemmabaren!! Känslan sä att vi VINN ikväll uträknade som fan!!
Nu sminka vi till Brünass i Gavlerinken somm fan!!
Låt dä rinna lätt ikväll rabbuslingar 🥳🥳🥳
Alla för en ALLA för en 💪💪💪
HÄNG SJÖDDAN I TAKE 😊
VI HÄNG BRÜNASS IKVÄLL 👊👊👊
HALLELUJA 🙏🙏🙏