1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2796293

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Karlsson74: men Linus Lindgren! Han måste väl ha spelat till sig ett A-lagskontrakt snart. Tycker att han känns stabilare än Viggo!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Tom Topp: Lilla farbrorn är toppennöjd över grabbsen ikväll o att man lyckats ta sig dit o kunna ta en öle!!
Till o med revisorn tycker de va kul 🤣🇺🇿 Roligast ikväll va när två modolojder provade att komma in i landers bar med tröjor på gick inte så bra de!! 🇺🇿🇺🇿

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Tom Topp: ja man kan tycka det... Hur som helst måste det vara bättre på alla sätt och vis att ge en av våra egna speltid. Än att utveckla Hv71s juniorer .

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Grymt skön seger.men tråkigt att de slappnade av för tidigt å lät de göra
1 mål. Sen kan man tycka att timrå hej sången är så långt ifrån bra det går att komma. Och dessa hata ramsorna är ju pinsamma

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...