Tom Topp: ja man kan tycka det... Hur som helst måste det vara bättre på alla sätt och vis att ge en av våra egna speltid. Än att utveckla Hv71s juniorer .
Karlsson74: Noel Edfeldt och Emil Melander gavs speltid och utlånades till Östersund och Sundsvall hockey. Gick väl sådär. Nu är ju Melander skadad...Linus Lindgren verkar ju lovande i.a.f.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...