Olli Hahl: Ja det är helt jävla otroligt helt efterblivna som inte begriper att känslor är en del charm av hockeyn. Jag kommer bojkotta detta jävla spektakel om de slår ner på sina egna supportrar. Tänk om dessa gnäll dårar gick på matcher i Stockholm Göteborg Malmö LINKÖPING Örebro Luleå Jönköping mfl då skulle de pissa på sig våran klack är som skolpojkar om man jämför dessa 😡
+ 12