1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2796874

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Jag synar också för övrigt Innala att det är några sponsorer som har hört av sig och hotat klubben till att ta avstånd - det finns verkligen inte en chans i helvete.

Skulle det mot förmodan vara så att något företag hört av sig om detta så måste man som klubb då ha tillräckligt med råg i ryggen att man säger till sponsorn att "jag hör vad du säger, men vi kan inte svinga mot både laget och supportrarna".

Skiter i om det är hela jävla SCA som hotar eller bara något litet pissföretag.
Deras pengar är inte värda ett skit i jämförelse med ett lags supportrar.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
vonDöbeln: Nu är Lilla farbrorn lite upprörd jag har sponsrat med x antal kronor iår men kommer inte att skänka en enda spänn till om det inte kommer en offentlig ursäkt till laget och supportrar som är Timrå trogna
jag o revisorn (frugan)va ju där igår 🇺🇿 tycker stämningen va helt otroligt bra och trevlig på västra stå!!!!!
SKICKA HELA LEDNINGEN PÅ EVIG SEMESTER MED BACKLUND OCH DEM SOM ÄR ANSVARIGA FÖR PRESSMEDDELANDET ÅT HELVETE!!! AVGÅ ALLA 🤬🤬🤬☠️

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
vonDöbeln: Ponera att pressmeddelandet hade kommit från AIK efter ett 08-derby.

Det är inte ens pengarna tillbaka på att de hade förlorat fler sponsorer på ett sådant där pressmeddelande än vad de hade blidkat.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...