vonDöbeln: Nu är Lilla farbrorn lite upprörd jag har sponsrat med x antal kronor iår men kommer inte att skänka en enda spänn till om det inte kommer en offentlig ursäkt till laget och supportrar som är Timrå trogna jag o revisorn (frugan)va ju där igår 🇺🇿 tycker stämningen va helt otroligt bra och trevlig på västra stå!!!!! SKICKA HELA LEDNINGEN PÅ EVIG SEMESTER MED BACKLUND OCH DEM SOM ÄR ANSVARIGA FÖR PRESSMEDDELANDET ÅT HELVETE!!! AVGÅ ALLA 🤬🤬🤬☠️
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
jag o revisorn (frugan)va ju där igår 🇺🇿 tycker stämningen va helt otroligt bra och trevlig på västra stå!!!!!
SKICKA HELA LEDNINGEN PÅ EVIG SEMESTER MED BACKLUND OCH DEM SOM ÄR ANSVARIGA FÖR PRESSMEDDELANDET ÅT HELVETE!!! AVGÅ ALLA 🤬🤬🤬☠️