+ 14
Inlägg: 2796969
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{469}: eftersom ledningen verkar helt jävla ryggradslösa så föreslår jag nån form av hyllnings tifo för Walli nästa hemmamatch.
+ 12
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{469}: Detta är tyvärr så pass pinsamt att det är svårt att finna ord. Har försökt förstå men måste erkänna att jag gått bet.
+ 6
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{469}: Det kommer inte hända ett skit, möjligen stänger man av Walli på disciplinära grunder ett par matcher.
+ 2
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{469}: Ja det här måste de bara be om ursäkt för rena dårskap att skjuta mot sina egna supportrar som betalar dyrt heja fram laget mm. Annars kommer de tappa många fans ser på olika forum hur besviken och förbannad 90% är. Du Backlund är så jävla körd om du inte agera hycklare 💯
+ 7
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
{469}: Hoppas Finnarna ber om ursäkt eller så utesluts de ur nästa JVM. 😡😡😡😡😠😠😠
+ 10

Jag vill se en offntlig ursäkt till spelarna med. Som kastats under bussen. Walli framförallt.