+ 1
Inlägg: 2796987
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
puffe:
Där sa du nått.
Tänk om vi blir av med tre poäng för att vi varit så dumma ?
Konkurs och börja om mot Kovland är snart ett faktum.
Där sa du nått.
Tänk om vi blir av med tre poäng för att vi varit så dumma ?
Konkurs och börja om mot Kovland är snart ett faktum.
+ 3
Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
puffe: Är du gullig nu eller? Har du tagit ers egna supportrar och spelare bakom öronen efter hatramsorna i Övik senast eller?
Gå och starta en Facebookgrupp lille vän.
Gå och starta en Facebookgrupp lille vän.
+ 4
Men givetvis hoppas väl vi alla att det blir klyktattar-derbyn även kommande säsong
Go Kväll kära Timråiter