Vi får se hur duktiga kommunikationsansvariga är på damage control nu då , hur kan man pudla sig ur det här med hedern i behåll? Det här är såväl jävligt irriterande som skrattretande. Det här är fan illojalt!
Äh vafan! Innala sitter ju klämd mellan de vanliga supportrarna och några superskitnödiga sponsorer. Knappast hans fel? Vad fan ska han göra? Ett intetsägande (pliktskyldigt) pressmeddelande för att blidka några viktiga sponsorer är väl inte hela världen?? :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.