colfax: Skall man efter en sån här petitess, öppet slänga ut Walli under bussen, fast han inte gjort nått fel. Ja då förstår jag att det kommer kritik.
{469}: kritik, helt ok. Klantigt skött. Både av spelare att skandera Vi hatar Modo, klantigt av ledning att kasta spelare under bussen istället för att hantera det internt. Tror alla kan lära sig nåt av detta. Men tycker du det ska tas vidare längre, sparka folk och skapa ytterligare friktion? Är det verkligen bättre än att bara släppa detta och gå vidare? Känns lite som en storm i ett vattenglas tycker jag.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.