Överväger kraftigt att dra tillbaka mitt engagemang till minimum. Är så jävla less på sån här skit och att det tydligen behöver diskuteras i cirklar ad infinitum.
Inge mer hockey via sociala medier känns det som utom kanske youtube. Har nog bara en "skandal" kvar innan jag lägger ner och bara kollar matcherna tyst hemma i soffan. Fyfan vad jag hatar då man gör en höna av en fjäder.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Inge mer hockey via sociala medier känns det som utom kanske youtube. Har nog bara en "skandal" kvar innan jag lägger ner och bara kollar matcherna tyst hemma i soffan. Fyfan vad jag hatar då man gör en höna av en fjäder.