Villervalla: Det var den gruppens admin som startade det hela genom att maila styrelsen.... tror inte han fick så positiv feedback som han önskat.... Var inte direkt bara positivt bemött bland facebookriddarna heller
Villervalla: Nämen vilket enormt sammanträffanden .Det var väl inte lika roligt när man känner att man varit högst Bidragande till att försöka ta död på supporterkulturen.i Timrå ik..
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer