mikenomad: Missförstå mig inte. Jag använder Facebook. Syftar alltså på "Hardcore Timrå Facebookgrupperna". Där en av dem är den som varit rätt drivande i detta som jag förstår det.
Att tonerna i Timrå med och motgång var som det var igår, var ju som jag förstod det att folk som här på HS, och andra som vanligtvis inte skriver där. Inte kunde hålla sig igår utan var in och skrev friskt i den gruppen. Vanligtvis är det handhjärtan och älska motståndaren son gäller. ♥️
Så att förtydliga så har jag inget emot Facebook i sig, jag dom skrivit lite otydligt i så fall. X kan vara ett riktigt mörker också, helt klart.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Att tonerna i Timrå med och motgång var som det var igår, var ju som jag förstod det att folk som här på HS, och andra som vanligtvis inte skriver där. Inte kunde hålla sig igår utan var in och skrev friskt i den gruppen.
Vanligtvis är det handhjärtan och älska motståndaren son gäller. ♥️
Så att förtydliga så har jag inget emot Facebook i sig, jag dom skrivit lite otydligt i så fall. X kan vara ett riktigt mörker också, helt klart.