1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2797286

Sv: Timrå IK - Modo Hockey 2025-01-04
Nyss lyssnat på TV 4 Hockey podden.där det tar upp detta haveri från timrå,..
Ver inte om man ska skratta eller gråta.egentligen...
I stort tyckte det att man hadde gjort en höna av en fjäder typ...att det var onödigt av walli att dra igång en hatramsa speciellt. i oroliga tider. Det var naturligtvis kvinnan i podden som tyckte det.. vem annars .man tyckte att han i princip inte tänkt till och kunde använda skallen...😏
Men att det räckte att man tagit walli i örat internt..

I samma podd nämde man som om ingenting hänt,att en malmöspelare hållit upp en banderoll om nån Judas...alltså ett ett rent personpåhopp som jag förstått ...nästan som.om man tyckte det var lite käckt med känslor och hat..just då..ingenting om.omnödigt.och.oroliga tider ..
Ingenting om en malmöspelare som inte tänkt till...

Sjukt ändå när pk samhället och dubbelmoralen sticker fram sitt äckliga nylle i offentligheten .

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer