Timrå Isstadion: Som sagt. Läs om. Jag menar specifikt vissa utvalda skribenter på vissa Facebookgrupper. Som får ta alldeles för stor plats. Tillräckligt stor plats för att typ ingen vill hänga på de grupperna.
Likt X får man ju sålla bort vilka man vill följa eller inte.
Jag använder själv Facebook i örvigt. Så jag som varit otydlig här bara.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Likt X får man ju sålla bort vilka man vill följa eller inte.
Jag använder själv Facebook i örvigt. Så jag som varit otydlig här bara.