I en parallell verklighet lär det vara match idag. Vad tror vi? Själv befarar jag en klassisk backlash efter dom stringenta insatserna mot Brynäs och modo. Vilket inte per automatik behöver betyda att vi går tomhänta därifrån. Väckxsjö får gärna fortsätta att vara Emil Berglund i effektivitet.
Hoppas verk-e-ligen att man inte flyttar tebaks Jonte med OK. Hållander ser ut som en bättre match, däremot har det aldrig klickat mellan honom och Jonte trots otaliga försök. EP och Jonte har däremot funkat ypperligt. Föreslår MPS som tredjelänk. Tycker att han så smått börjar ta steg i rätt riktning.
Sen får Hartmann spela med OK och Hållander, och Lundmark återgå till en fjärde med Boyce och OJ. Eisenhower får avlasta lite.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Själv befarar jag en klassisk backlash efter dom stringenta insatserna mot Brynäs och modo. Vilket inte per automatik behöver betyda att vi går tomhänta därifrån. Väckxsjö får gärna fortsätta att vara Emil Berglund i effektivitet.
Hoppas verk-e-ligen att man inte flyttar tebaks Jonte med OK. Hållander ser ut som en bättre match, däremot har det aldrig klickat mellan honom och Jonte trots otaliga försök.
EP och Jonte har däremot funkat ypperligt. Föreslår MPS som tredjelänk. Tycker att han så smått börjar ta steg i rätt riktning.
Sen får Hartmann spela med OK och Hållander, och Lundmark återgå till en fjärde med Boyce och OJ. Eisenhower får avlasta lite.
Klart å betart!