1. Kommer Växjö Fakers i tid till matchstart? Tycker vi kan börja kl 20 så blir alla nöjda. En matine är så mycket mysigare eller hur. 2. Kommer hockeystudion i TV4 att ta upp detta med Timrås "kris"? Låga odds på att de gör det. Sanny lär ha en del att säga... 3. Vinner vi och tar 3 poäng? Det är nog den viktigaste av dessa punkter. Jag hoppas att Juel står och att Hållander och Kapanen fortsätter tillsammans och att vi kan behålla energin i alla kedjor.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.