+ 10
Inlägg: 2797941
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{7426}: Samma sak varje gång vi möter Växjö. Samma snubbe. Samma tönterier. Cirkulera, här finns inget att se.
+ 7
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
{7426}: dom är inte så många som gillar hockey där nere, det är mer innebandy i dom trakterna!
+ 2
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Hur fan kan folk inte förstå att jag skämtade eller ens tro att Kaptenernas kapten skulle lämna laget i sticket och gå på en egen bojkott, jävla nötter.
+ 20
Tror vi skulle få prestationsångest om ni inte hatar liksom. Bättre att hata oss till en vinst. Så kör vi.
F.ö första gången jag ser någon som hejar på Växjö här. Kul att de första man såg var ett troll.