1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614826 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2798044

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
BaraTikare: ja der är möjligt. .
Hur som helst har jag ändå svårt att se att de krävt att Timrå ik. går ut med en offentligt ställningstagande mot hatramsor för att de ska vara kvar som samarbetspartner.
Jag menar ...det är ju dessutom ingenting som är unikt och hänt för först gången först nu...Teamsters har dessutom som jag förstått varit en samarbetspartner i rätt många år.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Karlsson74: " Efterföljs våra vanliga rutiner hade denna situation aldrig uppstått, det blir en utredning av vad som skett och hur vi förhindrar det i framtiden, kommenterar Adam Sälg, kommunikationschef, Timrå IK"

Säger väl allt....

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Såhär från tv håll verkar det riktigt tyst i hallen...inga hatramsor och väldigt snällt. 😏 Precis så dött som alla de som inte vill att det ska vara några känslor alls i hockey tycker det ska vara..
Man kan nästan höra en knappnål falla..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.