+ 3
Inlägg: 2799067
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
RunarUp: Jag tror dom flesta ogillar Växjö för dom är en påhittad klubb med en köpt framgång i en stad där ingen bryr sig om sporten. Dom är sämsta möjliga PR för hockeyn, lite av ett SHL’s svar på ”Brödernas”.
+ 6
Sen har jag svårt att förstå det bottenlösa hatet många har mot Växjö. Själv har jag jävligt mycket svårare för sättet lag som Örebro, Linköping och Luleå spelar. Hakningar och interference i princip varenda byte som domarna släpper 99 av 100 gånger.
Det tycker jag är bajshockey.