Bragd-Birger: Jag har fått mina gliringar av att skriva lite för mycket inlägg.. Men en stor eloge till att köpa årskort och spendera otaliga timmar av sitt liv(som man heller aldrig får tillbaks) på att se Växjö Fakers spela hockey! 😂
+ 2