RunarUp: Det var en del med glimten i ögat också skall tilläggas. Tar ingen strid för detta nu.. Väl mött och 1 poäng som kan vara livsviktig när säsongen summeras. Hoppas på uppslutning nästa hemmamatch nu. Det är spelarna värda framförallt.
+ 2