1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2799324

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Zäta75: Det kommer vara efter nyår en evinnerlig tid. Olli har eoner av tid på sig att snacka svenska.
Med tanke på hans engelska efter två decennier så kan vi nog inte räkna med att språk var något av hans starkaste ämnen i skolan😀

Tror inte heller att vi ska dra för stora växlar av den här matchen. Lakers har varit riktigt bra ett gäng matcher innan den här men fått nada i utväxling. Idag var dom inte alls lika dominanta spelmässigt. Jag är övertygad om att Lakers inte kommer ligga kvar där nere när vi sammanfattar serien efter 52 omgångar.

Vi var inte på tårna idag, men för att vara en genomklappning var det rätt ok. Det blir nya bullar på torsdag och lördag. Var så säkra.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.