0tto: ja det är fullt möjligt.Den kan visa sig vara lika lyckad som förlängningen man gjorde med Tim Erixon... Just därför är man lite skeptisk mot sådanna här kontarksförlängningar över längre tid.
0tto: redan nu med räkneår 2023 deklarerade han 1.2 miljoner och det utan löneväxlingen så antar att det är en bit mer än så. Plus löneökning vid 3 års-förlängning så är det nog en bit över 150 lax i månaden säkert.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.