+ 5
Inlägg: 2799477
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Aljd: Ja, vilket också är märkligt. Varför vänta en vecka med sagda informationsmöte?
Vad är det man tror sig vinna med det?
Om man nu tog bojkotter och dylikt på allvar, eller i klartext bojkottande supportrar på allvar skulle man väl vara angelägna om att lösa situationen fortast möjligt?
Men nä, vi chillar en vecka så har folk kanske glömt vad det handlar om.
Oavsett hur långt det här laget går i vår så går det inte blunda för att vi har en samling stolpskott i ledningen.
Vad är det man tror sig vinna med det?
Om man nu tog bojkotter och dylikt på allvar, eller i klartext bojkottande supportrar på allvar skulle man väl vara angelägna om att lösa situationen fortast möjligt?
Men nä, vi chillar en vecka så har folk kanske glömt vad det handlar om.
Oavsett hur långt det här laget går i vår så går det inte blunda för att vi har en samling stolpskott i ledningen.
Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Aljd: och är det som ryktet säger att Backlund agerat på egen hand i detta så borde resterande styrelse ställa sig imot det och avsätta en direkt olämplig ordförande för klubben som med sitt agerande bryter mot stadgar o h policy
+ 1
Jag hoppas att på årsmötet lyfts denna fråga, och att medlemmarna agerat korrekt där efter.
Jag kan fortfarande inte förstå att vi har en kommunikationschef, är det bara kommunikation med sponsorer och samarbetspartners kommunikations avdelningen arbetar mot? Man har iallfall glömt sina medlemmar här