1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2799526

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
Tom Topp: bra bra, snart kan vi starta en Revolution
Om ni tre vill så skulle det haha

*pju, hoppas ingen insåg att den första jag medlemmen var jag 😖😖 hade kunnat bli kaos!
Fortsatt anonym

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Växjö Lakers 2025-01-07
När man diskuterar föreningsdemokrati så kan det vara bra att ha i åtanke att en stor del av medlemmarna är aktiva utövare. Dvs barn och ungdomar. Kanske hälften av Timrås medlemmar är sådana? Nån som har koll? Iaf i min dotters förening blev det konflikter mellan olika sektioner (innebandy/fotboll) Det visade sig att ungefär 95% av alla röstberättigade var barn… Ville inte egentligen ha något sagt med det bara att det är ofta en stor andel röstberättigade som kan ha annan agenda än supportrar. Bra att ha i åtanke om man vill driva igenom saker.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.